Petr Kmošek
O mně
Petr Kmošek: „Vedení pod vlivem krystalizace je takové, které vychází z těch nejvyšších principů, vychází z vašeho vnitřního já.“
Ve většině případů jednám přímo s majiteli anebo s personálními manažery firem, které vedu k hlubšímu povědomí o aktuálních personálních trendech, marketingu a problematice angažovanosti, motivace a kariérního rozvoje zaměstnanců, včetně tvorby hodnot, vizí, misí a etického kodexu. V rámci dlouhodobé spolupráce poskytuji také personální servis pro menší a střední společnosti skrze HR, který zahrnuje nábor a výběr zaměstnanců nebo personální marketing a specifické projekty v personalistice a HR.
Jako externí personální poradce a konzultant, personální marketér a personální auditor pomáhám společnostem řešit personální a HR problémy, na které firemní personalista nebo majitel firmy nestačí, protože je tento obor vysoce dynamický a skrývá v sobě různé důležité kompetence a praxi. Své klienty a jejich personalisty připravuji na nový trh práce 4.0, který se stává čím dál více náročný a konkurenční.
Do společností přináším své know-how v oblastech HR a řízení organizací.
Praxe
Konzultant, poradce a kouč
2010 – nyní | kmosek.cz – kmosek.com – krystalizace.com
Působím jako poradce, mentor a kouč pro kandidáty, personalisty a majitele firem. Pro firmy realizuji především personální a manažerské poradenství. Zabývám se projekty se zaměřením na personální a manažerský rozvoj společností. V roce 2010 jsem založil personální agenturu Recruitix. Dále jsem od roku 2011 rozvíjel službu koučinku pod značkou Coachix a službu školení Developix. V roce 2015 jsem všechny své činnosti zaštítil značkou Kmošek Advisory a Kmošek Koučink. Od roku 2015 prezentuji kompletně své výše zmíněné služby pod značkou Petr Kmošek.
Branch manager
2008 – 2010 · Manpower, s.r.o.
Ve společnosti jsem měl na starosti vedení a rozvoj pobočky a jejich B2B služeb pro zákazníky.
District manager
2006 – 2008 · Grohe GmbH
Ve společnosti Grohe jsem byl zodpovědný za obchodní a marketingový rozvoj značky Grohe v regionu Morava a částečně Čechy pro B2B zákazníky.
Vzdělání
Mgr - Obor humanitního a vzdělávacího zaměření 2001 - 2003
Střední průmyslová škola - Obor nábytkový design a design interiérů 1998 - 2001
Dovednosti
Dle Gallup metodiky