Petr Kmošek

O mně

Petr Kmošek: „Vedení pod vlivem krystalizace je takové, které vychází z těch nejvyšších principů, vychází z vašeho vnitřního já.“

Ve většině případů jednám přímo s majiteli anebo s personálními manažery firem, které vedu k hlubšímu povědomí o aktuálních personálních trendech, marketingu a problematice angažovanosti, motivace a kariérního rozvoje zaměstnanců, včetně tvorby hodnot, vizí, misí a etického kodexu. V rámci dlouhodobé spolupráce poskytuji také personální servis pro menší a střední společnosti skrze HR, který zahrnuje nábor a výběr zaměstnanců nebo personální marketing a specifické projekty v personalistice a HR.

Jako externí personální poradce a konzultant, personální marketér a personální auditor pomáhám společnostem řešit personální a HR problémy, na které firemní personalista nebo majitel firmy nestačí, protože je tento obor vysoce dynamický a skrývá v sobě různé důležité kompetence a praxi. Své klienty a jejich personalisty připravuji na nový trh práce 4.0, který se stává čím dál více náročný a konkurenční.

Do společností přináším své know-how v oblastech HR a řízení organizací.

Linkedin profil
Praxe
Konzultant, poradce a kouč

2010 – nyní | kmosek.cz  – kmosek.com – krystalizace.com

Působím jako poradce, mentor a kouč pro kandidáty, personalisty a majitele firem. Pro firmy realizuji především personální a manažerské poradenství. Zabývám se projekty se zaměřením na personální a manažerský rozvoj společností. V roce 2010 jsem založil personální agenturu Recruitix. Dále jsem od roku 2011 rozvíjel službu koučinku pod značkou Coachix a službu školení Developix. V roce 2015 jsem všechny své činnosti zaštítil značkou Kmošek Advisory a Kmošek Koučink. Od roku 2015 prezentuji kompletně své výše zmíněné služby pod značkou Petr Kmošek.

 

Branch manager

2008 – 2010 · Manpower, s.r.o.

Ve společnosti jsem měl na starosti vedení a rozvoj pobočky a jejich B2B služeb pro zákazníky.

District manager

2006 – 2008 · Grohe GmbH

Ve společnosti Grohe jsem byl zodpovědný za obchodní a marketingový rozvoj značky Grohe v regionu Morava a částečně Čechy pro B2B zákazníky.

 

Vzdělání
Mgr - Obor humanitního a vzdělávacího zaměření 2001 - 2003
Střední průmyslová škola - Obor nábytkový design a design interiérů 1998 - 2001
Dovednosti

Dle Gallup metodiky

100

Schopnost sebevzdělávat se

95%

Schopnost rozlišovat

91%

Schopnost aktivizovat

88%

Schopnost upevňovat vztahy

85%

Schopnost získání přízně

82%

Schopnost získávat informace

79%

Strategické myšlení

76%

Jsem cílevědomý

73%

Mám komunikační schopnosti

Víc už Vám toho o sobě nepovím. Pojďme se setkat.

Najměte si mě